.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه روزنامه قدس

حمايت پارلمان اروپا از منافقين
ايلنا- پارلمان اروپا پنج شنبه با صدور قطعنامه اي در حمايت آشکار از «تروريسم» از وزارت خارجه آمريکا خواست، نام گروهک منافقين را از فهرست سازمانهاي تروريستي خارج کند. به گزارش رويترز، قانونگذاران اروپايي در اين قطعنامه که لازم الاجرا نيست و با رأيي ضعيف صادر شد، خواستار گفتگو و مذاکره با دولت «باراک اوباما» در اين زمينه شده اند. گروهک منافقين در سال 2002 در فهرست گروه هاي تروريستي اتحاديه اروپا قرار گرفت، اما هفت سال بعد از اين فهرست خارج و محدوديتهاي آن رفع شد.

سي امين شکست دزدان دريايي در ربودن نفتکش هاي ايران
خبرآنلاين- شمار حملات ناموفق دزدان دريايي به کشتي هاي نفتکش ايران با حمله به کشتي هادي به 30 مورد رسيد. «عبدالصمد تعقل» رئيس برنامه ريزي شرکت ملي نفتکش با اعلام اين خبر گفت: کشتي 300 هزار تني هادي در حالي که از خليج فارس به سمت چين در حرکت بود در دو هزار کيلومتري سواحل سومالي مورد يکي از سهمگين ترين حملات دزدان دريايي قرار گرفت. کشتي هادي حامل دو ميليون بشکه نفت خام است.

ادعاي ضد ايراني وزير خارجه مصر
ايسنا- وزير خارجه مصر در اظهاراتي ضد ايراني مدعي دخالت ايران در امور کشورهاي عربي از جمله عراق، لبنان و بحرين شد.
به گزارش خبرگزري فرانسه، احمد ابوالغيط در گفتگو با روزنامه قطري «الشرق» با به کار بردن واژه «خليج» به جاي «خليج فارس» همچنين مدعي شد: نبايد اجازه مداخلات ايران در امور داخلي خليج(فارس) داده شود.

کشف حجاب همسر معاون وزير ارشاد دولت اصلاحات در لندن
البرز- علي اصغر رمضانپور، معاون عطاءا... مهاجراني که اين روزها در لندن به سر مي برد، از همسر خود خواسته که کشف حجاب کند. نامبرده اين تصوير را با افتخار در فيس بوک، خود منتشر کرده است. همچنين وي در فيس بوک خود را از علاقه مندان به يک گروهک اپوزيسيون معرفي کرده است. گفتني است، يک ارگان امنيتي در زمان دولت اصلاحات در نامه اي موافق نبودن خود را با معاونت رمضانپور به وزارت ارشاد وقت اعلام کرده، اما مهاجراني بدون توجه به نظر اين ارگان امنيتي، وي را منصوب کرد.

جلسه اي که بنا نبود رسانه اي شود
خبرآنلاين- حسين فدايي، نماينده مردم تهران در مجلس در برنامه تلويزيوني« نگاه دو» گفت: بنا نبود نشست کميسيون اصل نود با رئيس جمهور رسانه اي شود و اين نتيجه اشتباه يکي از افراد بود و اکنون هم اگر مشکلي باشد با برگزاري جلسات مشترک موضوع حل مي شود.

لابي بهايي ها به نفع فرقه رجوي!
تابناک- در حالي که شبکه «بي بي سي» خبري را با اين مضمون که «پارلمان اروپا خواستار حذف گروهک منافقين از فهرست تروريستي آمريکا شد»، در صدر اخبار خود قرار داده است، وزارتخارجه آمريکا تأکيد دارد گروهک منافقين را همچنان يک سازمان تروريستي مي داند.
اين خبر مي افزايد، مؤسس وبسياري از کارکنان بنگاه خبري « بي بي سي فارسي» بهايي هستند.

گوگل و اين بار، نقض حريم خصوصي يک زن باردار
فارس- سرويس نماي خياباني گوگل به تازگي افتضاح ديگري به بار آورده است.
به گزارش تايمز، اين سرويس تصوير زني را نشان داده که در کنار خيابان و در شرايط اضطراري و غير عادي با همکاري يک مرد و زن ديگر در حال به دنيا آوردن فرزندش است. يک عابر پياده نيز در فاصله قابل توجهي در حال مشاهده اين صحنه است.
گويا اين تصاوير مربوط به خياباني در حومه برلين است. انتشار اين تصوير، موجي از اعتراض به دنبال آورده است.

بستري شدن وزير بازرگاني در بيمارستان
فارس- معاون پارلماني و هماهنگي وزير بازرگاني در پاسخ به شايعاتي مبني بر استعفاي وزير بخاطر کسالت و بيماري گفت: خير، آقاي وزير آرتروز گردن داشتند که دو نوبت در بيمارستان بستري شدند.

حکم قاضي آمريکايي عليه يک شرکت ايراني
پارسينه- بي بي سي نوشت: دادگاهي در واشنگتن، ايران را به خاطر اقدام سي سال پيش جمهوري اسلامي در مصادره سهام يک کمپاني آمريکايي در شرکت لبنيات پاستوريزه پاک به پرداخت حدود 44 ميليون دلار محکوم کرد.
قاضي ريچارد لئون که در پايتخت آمريکا مستقر است، دولت ايران را موظف کرده است، به شرکت مک کسون 43 ميليون و 989 هزار دلار غرامت بپردازد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.